יום שני, 21 במרץ 2011

הפער הדיגיטלי ואני

במחציתו של סמסטר ב' ,כולנו ,במגמת התיקשוב המדהימה כבר יודעים לשנן מהו פער דיגיטלי.
מדובר בבעיה שקיימת במערכת החינוך ,כאשר התלמיד (שנקרא"יליד דיגיטלי") עולה על המורה בכל הקשור לטכנולוגיה העכשווית ,והמורה ("המהגר") מדשדש אחריו.
ואני, כפי שחברי היקרים בקורס כבר יודעים, לא מתביישת להודות בכך שאני מדשדשת הרבה מאחורי החברים המומחים שלי ,ומודיעה בריש גלי: אצלינו במגמה קיים פער דיגיטלי .הוא בולט ומשמעותי,והסקאלה עליה אנו נמצאים מאד רחבה.
יש כאלה שעוד בטרם קיבלו את התואר בתיקשוב, כבר מתפרנסים מהיותם "רכזי תיקשוב".יש את הפלח הגדול של אלה שמבינים הרבה בטכנולוגיה החדשה, משתמשים בה בחייהים הפרטיים והמקצועיים ויש את ה"מהגרים".
אני לא ממש בטוחה כמה מאיתנו נמצאים שם.בוודאי שישנם כאלה שיושבים בשיעור ולא תמיד מבינים כל מושג ויודעים תכלס ליישם כל פעולה .אני נמצאת שם! לא ממקום של שביעות רצון,להיפך.הרבה פעמים זה מתסכל, לא נעים, במיוחד שאני גם חושפת את עצמי לבורות שקיימת אצלי בנוכחות חברי.אבל אני אופטימית.אני מוקפת בכ"כ הרבה חברים נהדרים במגמה, שתמיד מוכנים לעזור ולהסביר,בגובה העיניים,ולא נותנים  לי הרגשה לא טובה.
אז תודה לכולם. ו....צוחק מי שצוחק אחרון....

2 תגובות:

  1. אני שותפה לדעתך בקשר לשיתוף הפעולה בקבוצה וצוות המורים. הייתי רוצה שיהיו יותר שעורים של התנסות "מעשית" במחשב.

    השבמחק
  2. במסגרת ההתנסויות בבלוג,אביבה כתבה את ההערה הקודמת ,אבל זה רשום על שמי. אז למי שלא יודע, אני לא כותבת לעצמי פידבקים.שרי

    השבמחק